Voltane logo
Status

4: Klanten

4.0: Inleiding

Klanten vormen het hart van je bedrijfsvoering en het efficiënt beheren van hun informatie is van cruciaal belang. Dit hoofdstuk beschrijft de belangrijkste functies voor het maken, bekijken, bijwerken en verwijderen van klantrecords. Van het opslaan van basisgegevens tot het bijhouden van facturen, abonnementen en meldingen, de module Klantbeheer zorgt ervoor dat je team alle tools heeft die nodig zijn om nauwkeurige en bruikbare klantgegevens bij te houden.

4.1: Maken

Elk teamlid heeft de mogelijkheid om een klant aan te maken.

De volgende informatie is optioneel om een klant aan te maken:

- Basisinformatie zoals het bedrijf, de voor- en achternaam, het e-mailadres en telefoonnummer.

- Het land, de stad, het adres en de postcode.

4.2: Lezen

Elk teamlid kan een klant lezen.

De volgende informatie wordt aan het lid weergegeven:

- De optie om een factuur te maken voor deze klant.

- De basisinformatie zoals opgegeven bij het aanmaken van de klant.

- De aanvullende informatie zoals de taal, valuta, btw-nummer, website, standaard kortingspercentage en indien van toepassing aangepaste velden.

- De optie om een specifiek factuuradres toe te voegen.

- Het type lead (koud, warm, warm).

- De facturen van de klant, met vermelding van de titel, factuurdatum en betaalstatus.

- De abonnementen van de klant.

- De meldingen die naar de klant zijn verzonden.

- De integratiegeschiedenis van de klant.

- De optie om de klant te verwijderen.

4.3: Bijwerken

Elk teamlid heeft de mogelijkheid om een klant bij te werken.

De volgende informatie kan worden bijgewerkt:

- De basis- en aanvullende informatie van de klant zoals vermeld in de Create en Read functionaliteit.

- Het leadtype (koud, warm, warm).

- Een aangepaste factuurdeadline voor de klant.

4.4: Verwijderen

Elk teamlid heeft de mogelijkheid om een klant te verwijderen.